tisdag, mars 06, 2007

En anledning till att besöka Malmö i april.

Den 15 april är datumet att befinna er på Aktivitetshuset i Malmö. För då kommer ni att få njuta av tonerna till den allra vackraste schweiziska emo. Det var nästan så att det kittlade i pungen när jag läste att Malmö Hardcore Punk hade bokat Mr. Willis Of Ohio. Med sig på sin spelning har de också danska St. Konrad. Tyvärr har jag ingen koll på dessa danska gossar eller flickor, men Malmö Hardcore Punk beskriver det som danskt stök åt Shellec, Don Cabbalero-hållet.

Mer info hittar ni på Malmö Hardcore Punk

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

själva musiken var helt underbar. det enda som störde mig var tyskan :/ det är väl att jag är van vid engelska texter antar jag. fast tyska är ju inte så himla vackert språk heller, hehe. men som sagt, himla "snygg" musik.
/lindsay lohan