fredag, oktober 05, 2007

Meddelande från Mattias!

Som ni kanske märkt har det varit väldigt lite aktivitet här på bloggen, eller rättare sagt ingen alls. Jag kan bara svara för mig själv och varför jag inte varit duktig på att skriva beror på att jag haft tankarna på annat. Under en period hade jag bloggtorka och visste inte vad jag skulle skriva och nu har jag istället återupptagit mitt personliga bloggande. Det leder till att mitt bloggande här blir lidande och därför har jag lagt det lite på is.

Troligtvis kommer jag en dag hitta suget och sparka igång skrivandet här också, men tills vidare kan jag bara hänvisa er till min personliga blog. Den hittar ni här --> http://hediedamongdreams.blogspot.com

1 kommentar:

SoManyPigsSoFewBullets sa...

det är synd _distance men jag förväntar mig en storslagen comeback både ifrån dig och simon för "qhwtts" levererar!